söndag 13 februari 2011

En ny dag

Så har det en ny dag med nya möjligheter
Pelle och jag tog med hela familjen på en långpromenad ute i solskenet, utforskade nya vägar och My halkade som vanligt och satte sig rätt på arslet.
Pelle försökte hjälpa mig upp men det går så bra sen låg jag och kravlade en stund innan jag lite hurtigt kom på benen.
-ja det gick så bra
Gårdagens humör är som bortblåst ja till 95 procent i alla fall...
Blev bortbjuden till Adina på fika sen ringde även Märta och sa att det serverades pizza hos dom. Så efter några timmar från hemmet och lite mat i magen+ några koppar kaffe så var vi på topp igen.
Både Pelle och jag somnade vid halv elva...
Vaknade förvisso vid tre då Wilda skulle ha mat och sedan låg jag klarvaken fram tills nästa gång hon skulle äta dvs till halv sju.


Så nu tänkte jag se om jag kunde ta igen mig en stund på soffan medans Pelle är iväg och tränar.

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll! Alltid lika trevligt att hänga med er! Kram

    SvaraRadera