lördag 12 februari 2011

lugn och fin

Jag är så jävla trött och le på allt idag, här hemma är det kaos bland alla dammråttor och ovikt tvätt.
Wilda är inte på humör för nånting mer än att sitta hos mamma så här springer jag mellan hennes powernap och försöker förtvivlat att få ordning i kaoset.
När det enda jag vill är att packa in oss i bilen, låsa dörren och köra långt härifrån.

Men ingen verkar vara hemma eller ha tid idag så nu sitter jag som ett jävla kolli framför dumburken och skriker på Joppe som suttit och gnällt/ylat vid dörren sen sex i morse.
Då Pelle stack för att jaga

Återigen känner jag att bägaren håller på att rinna över medans jag tänker ut vad det ska bli för mat ikväll så kommer jag samtidigt på att alla råvaror måste inhandlas.
För i kylskåpet finns det bara mjölk och yoggi
I bakrunden hör jag Wildas missnöjda skrik och Joppes gälla skall
Snart får det FAN vara nog!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar