måndag 31 januari 2011

=(

ÅÅ en sån dag

Idag har jag tillbringat dagen med att endast vara irriterad på mig själv, inser att jag är så trött på att umgås med ingen mindre än mig själv.
Duktiga Fröken Sunesson som klappar sig lite lätt på axeln och nickar åt sina goda gärningar...
BLÄ

Låste in mig och hyrde film idag försökte att sova bort dagen och nu är det som tur är kväll så då kan jag gå upp och lägga mig.
Tar med mig en Stephen King bok som jag kan fördjupa mig i
Imorgon flyr vi fältet och Åker bort till Malin och Olivia så ännu en anledning till att få krypa ner i sängen så att det snart blir morgondag...


ADios

1 kommentar:

  1. Ja sådana dagar är härliga, eller inte:) tur det finns en morgondag! Ska bli toligt att ses imån igen! Om wilda är snäll får hon låna olivens gym;) kram och sov gott! Jag är uppe på övertid, håll i hatten!

    SvaraRadera