fredag 7 januari 2011

LOveli

Pelle är långledig i helgen och då får man passa på...
Vid åtta på morgonen så vaknar jag sen bäddar jag ner Wilda i sängen brevid pappa, där kan dom ligga och sussa ett tag till.
Drar på mig lite kläder och traskar ut i vinterlandskapet i sällskap av en styck Joppe och en styck Dusty.
Med lite tur så är vägen plogad men det spelar inte så stor roll för snön knastrar så skönt under skorna. Jag drar in några extra andetag av den kyliga luften och sen svär jag lite på mig själv över att jag alltid glömmer kameran.

Nåja det va inga batteri i ändå så där lättade samvetet lite
Väl hemma gör jag i ordning frukost och tar in tidningen sen sitter Pelle och jag i lugnet och bara är en liten stund.
Sen hör man hur sjusovaren på övervåningen börjar vakna

Nu kör vi ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar