lördag 29 januari 2011

Startskottet...

Här är helgen i full gång och som vanligt tjuvstartade vi redan igår, eftersom Pelle jobbar in fredagar har vi alltid en extra dag tillgodo.
Va inne hos frissan igår och sa att jag vill ha en frisyr som Rhianna men när jag gick därifrån såg jag mer ut som Musse hasselvall, ni vet han med blomkåls öron och pottfrisyr...
Men det var bara slänga ner huvet i färgburken så ordnade det till sig, puh sa Pelle jag sa som vanligt.
- Men det växer ju ut!

Idag ska vi bort till Crille och fika lite sen blir det hem svida om och iväg på middag.
LYX,lyx,lyx
Pelle är förtillfället iväg och jagar kan han ha tagit med Wildas nya Blaser mån tro?
Imorgon sedan så fortsätter schemat med en sväng in till staden för att fika med Linda och sedan på eftermiddan kommer Emma och då ska vi kolla på Kill Bill.
And so on...
För dom flesta är ledigheten slut där och måndags ångesten börjar ta vid, men för mig så fortsätter den ett bra tag framöver
Har ett litet knyte som ligger på min mage och sover så då får man passa på att blogga, lyckades klämma in datorn mellan mina ben och soffan. Tror att jag ska göra som resterande av familjen som är hemma.
Ta en power nap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar