tisdag 18 januari 2011

What a day

Här sitter vi nu
Ännu en dag är snart till ända och jag börjar undra vart tiden tar vägen??
Wilda är helt slut, hur hon nu kan vara det med tanke på att hon nästan sov hela dagen.
Varit hemma hos Malin och Olivia, där vi träffade massa andra pratglada mammor.
Fick i oss massa god mat och kaffe så nu känner jag mig rätt hel i både kropp och själ.
Vissa dagar då man går hemma i sin lilla bubbla känner man sig nästan kvävd då är det så underbart skönt att få komma ifrån några timmar.

Han hem och ge Wilda lite mat sen sket hon ner sig så det rann på ryggen.
Vad gör man då???
Slänger i ungen i badet och skrubbar =)
Klädde på henne sig nya fina pyjamas(kameran är snart laddad)
Snart kommer Pelle hem MY LOVE känns toppen

" Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen utan såsen i påsen"

Det kan jag intyga

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos hon är! Hoppas att dagen varit bra. Vår dag har varit bra men kvällen har varit prutt! Prutt, mitt nya favvo ord;) Vad säger du om att träffas för att äta något nästa vecka? Verkade vara en sådan bra ide du och din vän hade:) Kram

    SvaraRadera