fredag 21 januari 2011

Lycklig???

Visst är det lustigt att jag hann spendera en massa pengar på modehuset under tiden Pelle tränade. Vilken tur att jag inte är med varje gång han tränar då skulle jag vara bankrutt och visats på Lyxfällan mer än en gång pga mitt omogna betende.
Jag vet man blir inte lycklig av pengar men ibland hade det varit så underbart om man bara vann några tusen på triss...
Eller ja några hundratusen hade ju inte heller skadat, bara så man för en liten stund slapp tänka över sina köp. Att inte behöva stå med ett par snygga byxor i handen för att sedan hänga tillbaka dom då man måste köpa hundmat istället.
ÅÅ ibland träder den lilla shopaholicken fram i mig och oftast så händer det när man inte ens har några pengar.

Så nu när jag tänker efter lite så är det väl på tiden att jag investerar i lite triss lotter, tian lott kanske även spela lite på travet och varför inte gå all in på keno....
Ja nu ser jag snart pengarna trilla in ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar