tisdag 11 januari 2011

Här ligger vi nu

Efter en veckas förkylning trodde jag verkligen att jag var på bättringsvägen, men icke igår åkte jag på feberfrossa. Så nu ligger vi nerbäddade i soffan och har under dagen hyrt film och druckit saftsoppa + frossat i panodil.
Så till middag slog vi till på en rejäl påse pyttipanna.
Då orken och fantasin tog emot

Jag vet nu fick moralkärringen så hon teg, alla dom gånger jag stått och predikat över rena råvaror,matlagning från grunden är det bästa jadi, jadi
Men vid sådana här tillfällen så är halvfabrikat guld värt och ska jag vara helt ärlig så föredrar jag faktiskt mamma scans köttbullar dom smakar helt enkelt bäst. Men det håller vi för oss själva.
Fast till helgen om jag känner mig lite bättre så blir det nog till att laga älgfärs soppa....

1 kommentar:

  1. Hej på er! Vilken fin blogg du har, jag känner igen mig i många delar:) vore mysigt om vi kunde träffas över ett glas kall juice någon dag:) kram Malin och Olivia

    SvaraRadera