måndag 17 januari 2011

Monday morning...

ÅÅ så var denna måndagen gången, för jag antar att det är måndag
Vem fan bryr sig jag är mammaledig så för mig existerar endast dagar.
Icke helgdagar eller veckodagar
Dagar i dagarna så ta hand om dom ;)

Skulle en snabb sväng förbi Märta men blev visst kvar hela dagen sen blev det ilfart hem och tanke var att fixa mat tills Pelle kom hem (så ska det visst vara)
Jajaj maten stod färdig en halvtimme efter det att Pelle kommit hem (shame on me)
Jag erkänner jag suger som hemmafru och det är jag jävligt glad över.
Jag är hellre en mamma som har liten skit i hörnen men spenderar tiden med mitt barn än en som måste hålla det så kliniskt rent att det inte finns nån tid över till barnet.

Jadi,jadi
Efter maten packade jag och Wilda in oss i röda faran sen åkte vi på Utställningsmöte.
Möte??
Ja det vankas koutställning till våren dont miss it
Gick bra i alla fall första timmen sen skulle hon ha mat sen skulle hon sova(ville inte sova)
Sen blev klockan mycke och jag satt återigen med kallt kaffe och en halväten bulle så då begav vi oss hemåt.

En ny dag imorgon och schemat är lika fullspäckat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar