onsdag 28 oktober 2009

Nu får det va nog

Ja vad ska man säga...
Har varit en hård vecka och än är den inte slut.
Så jävla le på att det inte existerar nån planering på mitt jobb. Bygget är i full gång och nu när Svitlana gått hem för att vara mammaledig, är det inte mindre att göra.
Kul åxå att min Chef har sån koll på oss anställda att han inte ens visste att Svitlana gick hem för en vecka sen. Vi är två anställda men tydligen verkar ju det vara förmycke...

Men får väl ta tag i livet och se till att det händer lite..
Känns just nu bara som att jag irriterad, frustrerad på situationen. Så bring it on vill ni tjafsa så är jag med på det.
Men när jag ändå är igång så kan jag ju fortsätta.

Så som detta med Svininfluensan, ärligt talat jag bryr mig inte om vem som tar den eller inte. Jag tänker inte ta den men that´s it.
Så fort man säger att man är en Nej sägare så reagerar alla....
-Men det är ju klart att du måste vaccinera dig för svininfluensan!! Är du inte klok...
jadi, jadi
Vad ni gör med era liv är upp till er själva, bara så jävla tråkigt att ni låter er påverkas av andra åsikter. Men jag vet livet är farligt man kan dö!!
Nej jag är ingen surkärring
Jag är en riktig BITTER FITTA när jag sätter den sidan till.

Nähä men säg nått roligt, dra ett skämt så vi alla för skratta lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar