tisdag 20 oktober 2009

Make my day

Skottpengar på fröken Sunesson idag
Blev ett litet missförstånd i dag, trodde verkligen att jag skulle börja jobbet kl 8:00. Men min chef trodde att jag började 5:00. Så kl 7:30 får jag ett samtal.
-Mjölkar inte du idag???
FUCK.
In med hunden i huset, glömde frukosten på bordet och nycklen i dörren. Sen va det bara att lägga i femmans växel. Å den har gått varm hela dagen efter jobbet körde jag hem duschade, ut med hunden, in med hunden i bilen och iväg till sjukhuset.
Väl framme hos sjukgymnasten, tränade en timme sedan in i bilen iväg till stallet, ut med hunden.
FUCK
åxå att hästen fick in en klockren på benet (lårkaka)
Sen in med hunden i bilen, handla hem och laga mat! Flygande Jacob
Å nu sitter jag här och väntar på att nerverna ska lägga sig lite...
Har ju världens bästa sambo som hade diskat och damsugit =)

Men nu får jag nog ta tag i mitt liv och göra lite nytta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar