fredag 16 oktober 2009

Enda chansen till att göra ett första intryck

Jaha då var det alltså fredagsmys. Åt upp min påse med Cheese balls redan innan kvällen börjat men men. Första inlägget som bloggare för min del absolut inte det sista, har ju även en plan på att bli rik och göra karriär via bloggen. ( har du hört den förut)
Ja men då är det ju bara trycka in lite sillisar spela lite fjortiz så kommer allt lösa sig ;)

Innan jag ens börjar så vill jag bara be om URSÄKT för allt som kommer sägas under den komande tiden. Kan ju varna känsliga tittare redan nu mina inlägg kommer inte alltid att vara rumsrena.

Idol på tv.
Tema: Michael Jacksson
What ever, varför är det alltid så att så fort nån DÖR så måste man promt hylla den människan. Visa hur älskad och viktig han/hon den/det varit, fast att man bara snackt dynga och hatat denna människa under en lång period.........
Men smaken är som baken= delad

Ett litet smakprov på mitt tycke och smak
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar