fredag 23 oktober 2009

Hurra,Hurra,Hurra

23 jordsnurr idag på dagen...
kl 04:15 va Pelle uppe och sjöng för mig fick då första paketet, ett par goa ulltofflor. Sen begav jag mig till jobbet mjölkade lite. Va själv i laggån hela dagen så hade en del att göra.
Halv elva styrde jag in bilen på tomten och i vedboden stod nästa present redo.
En rosa cykel med röd sadel och körriktnings visare
Kan det bli bättre? Ja det kommer mera fick även Volbeats dvd och nya cd.
Fick en god lotsen macka serverad med kaffe...
Några timmars vila, sen åkte jag ännu en gång till jobbet. Men eftersom det va min dag idag så kom Pelle och hjälpte mig att mjölka....
Just nu sitter jag framför Idol avslutat en bra födelsedags middag med Sushi och ett gott vin.
Men ju äldre man blir desto mer ska man avstå från allt vad paket och kalas heter, men mitt barnsliga sinne vägrar lämna denna vuxna kropp.
Å det är jag jävligt glad över

Har fått massa goa samtal och sms tackar och bockar
Visste inte ens att jag hade så mycke vänner.
Dagens hyllning till lilla Alva 2,5 år som sjöng in ja må du leva på mobilsvaret.

Men nu måste jag utnyttja dom sista timmarna innan dagen tar slut...
Vem vet kanske väntar nått mer paket in my master bedroom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar