lördag 17 oktober 2009

Lördag

Vilken dag...
Började morgonen med några timmar på jobbet, skönt att vara tillbaka.
För er som inte känner mig än så har jag varit sjukriven i 10 veckor. Körde omkull med crossen och slet av korsbandet, har varit en lång väg med operation, sjukgym och bassäng träning men nu börjar det ordna upp sig igen =)
Shit happends what more can I say
Man måste offra sig när ens sambo kommer hem och säger att han hittat en gemensam sport.
Motorcross tja varför inte det enda som krävs är att man lämnar ena hjärnhalvan hemma, peace off cake sa jag.


Men för att återgå till nuet
Mitt Jobb: Jobbar förtillfället på en mjölkgård med 87 uppbundet men håller på att bygger så till jul ska det vara klart. Nejj jag talar inte om Farmville detta är på riktigt, detta är mitt liv. Så alla som sitter och knappar på datorn när ni ska mocka skit Grattis. Men jag får ju i alla fall betalt för att slita i en laggård, plus att jag inte behöver lägga pengar på gymkort. Just det får ju träningen på köpet, så varsågod och kom ut i verkligheten.
Några frågor?
Frågar man inget får man inget veta

Va inne i staden med Pelle idag (min bättre hälft), käkade lunch med Daniel och Mia. Pizza buffe en lördag inget att klaga på....
men nu tror jag att vi korkar upp, haft en vinare på kylning.
Så luta er tillbaka och njut av denna afton
So long farwell

1 kommentar:

  1. Redan min favvo blogg! Syns man inte så hörs man inte! Glöm inte det! PUSSSS

    SvaraRadera