måndag 26 oktober 2009

Fortsättning...

Nu har jag varit ute och rastat min rosa Puch...
Gladast va nog Dusty som tyckte det var helt underbart att jag lyckades hålla hans tempo.
Men nu ska jag sätta på lite kaffe och ta en lussebulle.
Ja det är ju inte ens 2 månader kvar till JUL.

Skulle egentligen varit och tränat på sjukhuset idag vid åtta men tar det imorgon i stället, hjärnan hängde inte med väckarklockan imorse.

Men just det hur gick det då igår..
Blev vi sams sen Pelle och ja, ja det kan man undra.
- Men jag sköt ju en älg i alla fall
På förmiddan ja
- Ja sen blev det ju lite stressigt
Då exploderade My Diana sunesson.
Jag vet alla säger gå inte och lägg er osams, why not? För min del går det bra somnar jag bara så har jag ju glömt det på morgonen.
Arg?? Nä jag har väl iinte varit arg...hehehe men jag är inte född snäll och det står jag för...

1 kommentar:

  1. Var han tvungen att skjuta en älg jävel just denna dag? GRRR!

    SvaraRadera