lördag 24 november 2012

Gräsänkling

Mannen har åkte iväg över helgen för att håll i hatten
JAGA
Jojomensan
Wilda och jag har fått roa oss själva här hemma.
Vi har varit på Öppna förskolan, dock inte frivilligt från mammans sida.
Vi gjorde två års kontroll och i rummet brevid va det sångstund.
Efteråt fick vi stanna kvar tills det var slut, då den kommande tvååringen vägrade att gå.
"Om mamma"
= kom mamma

Vi har även varit på staden med Sabina.
Ätit lunch och fönstershoppat, mest.
Sen var det pepparkaksbak med Märta och barnen.
Middag, kaffe, hopp i soffan, lite bråk, mycke kramar och lite städa när kalaset var slut.
Wunderbart

Inatt nångång kommer mannen hem
Innan fyra hoppas jag, för sen åker jag till jobbet.
Vi har komunicerat med varandra, eller ja efter att inte hört ett ord på ett dygn skickade jag tillslut ett syrligt sms.
"Lever du???"
Jag fick ett lika kort svart
"Ja det gör jag"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar