torsdag 9 augusti 2012

Stämman

Så var den alltså över
SRB- föreningens årsstämma, som arrangerades av oss Cilla,Susanne, Marie, Pärlan, Håkan, Tomas och så jag då såklart.
Ni som inte var med missade:
Grillkväll på Borgholms slottsruin.
Det bjöds på grillat, tårta, underhållning, kor såklart och en jävla massa öl.
Kvällen blev sen och man somnade ovaggad i den rena och mjuka hotellsängen.
Glömde jag säga att vi bodde på Hotell Strand....

Tisdagen:
Började med en lång hotellfrukost, sen startade stämman klockan 8:30.
Pågick till efter 17:00
Det var tydligen någon som hade smörjt munlädret, REJÄLT...
Men det var glömt till middagen
 19:30 bjöds det på tre rätters middag, sen stod vi i styrelsen för underhållningen...
Men senare framåt kvällen kom det riktiga bandet och tog över.
Därefter sprang dom små fötterna ivrigt mellan dansgolvet och baren..
Klockan var efter 02:00 när tassade in på mitt rum med ömmande fötter.

07:00 befannn jag mig återigen vid frukosten...
8:30 bar det av på studiebesök till Arbelunda.
Vi kollade på deras robotar, pratade kor,kor,kor och åt kroppkakor.
Sen fortsatte vi med ett besök på Strömsrum och kollade in deras besättning.
300 SRB kor.
Kan det bli ett bättre avslut...

Jag hann till och med slänga mig i bilen och göra som dom flesta andra föräldrar.
Hämta barn på dagis =)

Idag var det första arbetsdagen efter semstern.
Startade stadigt med ett  10 timmars pass.
Så nu känner jag att jag är på gång igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar