torsdag 23 augusti 2012

I väntans tider del 2

Idag är det torsdag, om jag inte missminner mig...
Och ingen har ringt ifrån Mio och sagt att dom har tänkt komma och lämna soffan.
Hmm
Så fröken Sunesson tog saken i egna händer och ringde Mio.
Hamnade hos någon som hade hand om hemleveranser, talade om mitt ärende och avslutade.
"Så nu vill jag bara veta när ni kommer med MIN soffa"(som jag betalat en jävla massa pengar för)
Killen harklar sig lite och sedan säger han att jag står långt ner på listan, det dröjer minsta en och en halv vecka.
EN och EN halv vecka!!!
"Ja sa dom inte i butiken att det var väldigt lång väntetid på hemleveranser??"
Nej det glömde nog den lilla tanten informera om, men betalt skulle hon ha.
Så det slutade med att jag bokade upp ett släp nästa vecka,får hur eller hur hämta det på egen hand.

Kanske att jag kan pruta ner den där Ubersnygga lampan som jag stod och trånade efter...
Det vore väl det minsta man kan begära..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar