onsdag 30 maj 2012

Ligga som en Svensson

På fredag gäller det, då ska alla papper til huset skrivas på.
Det är nu det gäller
Det är nu som vi ska bli lite sådär hellylle lagom.
En äkta Svensson.
Köra Volvo, tävla med grannarna vem som har grönast gräsmatta, 70-tals hus som alla står på rad(samma typ, samma färg)

Men jag måste ju förbereda mig.
Börja anpassa mig till det NORMALA levernet
Jag läser en artikel i en tidning, ni vet en sån som innehåller sågårduner10kilopåenvecka/ärdinmanotrogen/dagenshoroskop osv

I ett NORMALT förhållande ligger man 3ggr i veckan.
Shit jag som trodde man skulle ligga när man hade lust, ack så fel jag hade.
Jag spånar vidare börjar skissa upp ett veckoschema.
Jag inser ganska snabbt att det kommer bli tight om tid.
Om man nu missar en dag måste man då ta igen den veckan efter???
Då måste vi ju för fan ligga 4 dagar den veckan, det kan ju sluta med att till semestern måste vi ligga varje dag, flera gånger om!!!


Jag läser några rader till av artikeln.
Ett NORMALT samlag pågår ca 15 minuter.
Innebär det att vi då måste ligga 15 minuter varje gång eller räcker det med en snabbis???

Jag fasar lite för flytten och vissa dagar känner jag mig mer trygg i mitt lilla torp...

Men det är nog bara en inkörsport.
När vintern sen kommer har vi nog anpassat oss, börjat baka surdegsbröd och pratar sticklingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar