lördag 14 maj 2011

Varför gör jag så??

Varför,varför,varför faller jag för grupptrycket
Va inne på Lindex för att inhandla lite kläder till Wilda, så jag plockar på mig det hon behöver sen går jag även till kassan med en klänning i handen.
Inte för att hon behöver en klänning(hon har fått typ 100), inte för att jag tyckte den var speciellt snygg.
Men för att hon är en Flicka, endast därför köpte jag en jävla klänning som jag kommer ta på henne en gång sen aldrig mer!!!

Kan ju bara flika in att det är så jag gör med i princip alla rosa plagg jag får, jag låter henne använda dom en gång sen var det klart =)

Så efter helgen ska i alla fall jag åka in till stan för att byta klänningen mot en skitsnygg Collegetröja som jag hittade.
Varför ska jag pracka på mig själv saker jag inte ens tycker om....
Jag gör som med så mycke annat, jag skyller på samhället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar