onsdag 4 maj 2011

Underbara morgon

Wildingen och jag var inne i staden efter åtta imorse (åtta är jag på plats sa tidsoptimisten)
Äntrade scenen på Hotell Witten tjugo över och tog en stadig frukost med tjejerna från city. Hur gutt som helst man slapp både plocka fram och diska efteråt. Det var bara ställa allt på en bricka och säga tack då.
För att inte glömma att man sa God morgon till personalen som mötte en...
Detta tror jag ska bli en vana för min del, en god sådan.

Sen åkte vi till Bhv(Barnahälsovården) och Wilda fick sina vaccinsprutor. Denna gången blev jag inte lika chockad av dödskriket utan var mer beredd.
Höll om henne lite extra , men nu ligger hon i mitt knä och sover,sover,sover.
Där får hon ligga tills hon vaknar för det är det jag är till för en dag som denna.
Hennes trygghet

2 kommentarer:

  1. Precis man är deras kärna. Så roligt o läsa din blogg:)

    SvaraRadera
  2. Tur att man kan glädja nån i alla fall =)

    SvaraRadera