söndag 22 maj 2011

Helg

Så var helgen gången och jag sitter återigen i soffan och undrar vart den tog vägen?
Spenderade lördag kvällen med hela gänget i Sandvik så trevligt med grillat, nypotatis,vin(för dom som inte körde),efterrätt och massa skratt. Allt var på topp, fattades bara att man kunde ta sig ett dopp i havet.
Å så klart äta jordgubbar och grädde
Men som sagt sommaren har bara börjat och fort kommer den att gå, för fort.
Just nu vill jag bara stanna tiden för en liten stund.
Hålla lite extra hårt i min Wilding, för om några år lär jag inte få hålla henne alls.

Men nu ligger hon och brottas med en blå Ikea påse, som vägrar att ge sig!!!
Börjar undra om hon inte har hamnat i dåligt sällskap då hon börjat spotta och prutta med munnen. Misstänker att hon tagit efter sin blivande man Åke men jag beskyller ingen ;)


Annars har vi ägnat dagen inne hos Linda och gått en runda runt Skälby, där det var Marsvins Sm.
Tur att jag inte missade det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar