måndag 2 maj 2011

Omstrukturera

Vaknade i morse och tänkte Idag ska här solas!
Sagt och gjort trevade ut i pyjamasen med trätofflorna på, rusade snabbt in igen och hämtade vinterjackan.
Trodde att vi kommit överens om att det var vår nu!
Knopparna brister ju god dammit
Så idag tar vi bara en sån där härlig slappardag sa jag till mig själv och tog med min Wilda för att sova middag.
Kl: 9:30
Men lyckades inte somna utan började istället rensa ur garderoben, åman ibland far städdjävulen in i mig och då ska det bli rent....
rent,rent,rent bort med alla gamla paltor, tog till och med bort ljusstaken som prytt vårat fönster men tomten fick sitta kvar.

Två Ikea kassar fulla med kläder som bara låg på golvet, blir till att tvätta undan sen kör vi bort dom till insamlingen.
Pelle kommer bara rynka på pannan då han kommer hem, han hatar när jag får såna här "ryck"

"Du river ju bara ut mer än du gör nytta"

Det må så vara men jag försöker ju i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar