onsdag 18 maj 2011

Om jag bara finge...

Ta och sova några timmar...
Wildingen är väldigt nöjd med livet också väldigt pigg på livet som dom säger.
Jag vet visst är det gulligt men just förtillfället är jag trött på hennes 20 minuters powernap i knäet.
Alla kvällar det där lilla gulliga bara eskalerar.
Myset som skulle bli i soffan förvandlas i stället till en kamp mot klockan, bara vi lyckas få henne att somna innan 22:00.
För då vill fan jag själv sova!
Jag brukar inte tycka att sömnen är så väsentlig, bara man tar sig upp och lyckas få i sig lite kaffe.
Fast just idag är jag trött och går på lågvarv

Nähä nu får jag ta tag i det lilla livet, hon har trots allt varit upp sen åtta och hållt låda.
Hon ligger på filten gnuggar sig i ögonen och sprattlar med benen, kanske hon föddes med aningen för mycke adrenalin i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar