måndag 16 maj 2011

God natt

Nähä nu tar nog jag kvällen, har precis lyckats pressa i mig den sista kladdkaksmuffinsen på ren vilja.
Tidigare ikväll tog vi även taberas på budapestrullen så nu vet jag inte om det är sockerchocken som träder in eller om det är paltkoma.
Trött blev jag i alla fall...
Gjorde egna fiskpinnar idag, hur lätt som helst med potatismos till (med mycke smör och grädde)
MUMS, sen även en persiljekvist i så att man får i sig den grönsak man behöver

Imorgon ska Wildingen och jag på äventyr över bron =)

Nassi,nassi

2 kommentarer:

  1. Gud vad gott det lät med potatismos och fiskpinnar! Det tar jag gärna receptet på :) Hoppas att ni får en härlig dag, solen lyser väl alltid på Öland;) Vi ses på onsdag, KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja och det receptet kommer från din tidning som jag lånade =)
    Längtar tills jag ska bli fin i håret, om vi nu låter nått vara kvar vill säga. Kram

    SvaraRadera