tisdag 2 oktober 2012

Ute i god tid

Imorgon ska jag stå givakt utanför Rasta klockan 9:20
Där ska bussen hämta upp mig och 20 andra ungdomar( ja i detta fall ingår jag i kategorin UNGDOM)
Vi ska ta oss upp till Skara och på kurs i Avel och Klövvård.
Jag är så pepp!
I två dygn ska jag får prata kor,kor,kor(ta en öl) prata ännu mera kor och gå på spännande föreläsningar.
Som i vanlig ordning är fröken Sunesson ute i god tid.
Jag har ett par jeans som är hela, dom tänkte jag åka i.
Dom slängde jag i tvätten för en timme sen då jag kom på att det var lite Wilda kräks efter helgen.
Kanske var det därför jag lagt fram dom vid tvättmaskinen för 2 dagar sen.
Men jag får lägga dom på toagolvet och hoppas på att dom torkar utav golvvärmen.

Så kanske det är lika bra att jag dammar av den gammla ryggan och börjar packa.

Till alla er som har Barometern läs gärna dagens "Bloggat av"
Ni kommer inte att bli besvikna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar