söndag 3 juli 2011

Som bara jag kan va

Hade planerat ett besök till skolgatan idag, under gårdagen lovade jag min ömma moder att jag skulle ta med ägg(för typ 4:e gången). Tänkte även ta med ett gäng lånade böcker samt några upplägningsfat som blivit var sen Wildas namnkalas.
En mil innan resans mål kommer jag på att allt ligger kvar på kavelbrovägen 11.
Jag svär högt(jag svär alltid högt)

Innan jag åkte hem igen efter en heldag på kafe´t i berga och alla loppisrundor brände vi en skiva, som var en av anledningarna till besöket.
Väl hemma då jag tänkte lägga upp bilderna kom jag på att jag glömt kvar den på Skolgatan...

Så nu tröstar jag mig med en starköl framför teven och kollar på James Hettfield och Metallica som spelar på Ullevi.
Förtränger Wildas kvällsgnäll då hon som vanligt vägrar att somna, drömmer mig bort till hårdrockslandet, sveper ölen och slår i takt med musiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar