fredag 8 juli 2011

dill och grill

Hej hej, hemskt mycke hej
Här är det som vanligt full rulle, Wilda försöker rulla runt och äta upp babysittern, Pelle springer runt med dammsugaren å själv så mosar jag barnmat så ärtorna och broccolin flyger i luften.
Igår va vi på Kalvläger på Öland, själv skulle jag agera lägerledare men med en unge på höften fick jag mer eller mindre bidra med moraliskt stöd.
Vi va igång från halv tio på morgonen sen styrde vi bilen mot Kavelbrovägen vid 22:00, så det var en trött familj som däckade i sängen.

Har gått runt och speglat mig hela dagen då jag tillbringade förmiddan med klipp och färg på Åbergs. Nu känner jag mig inte längre som Sunken i Hipp, hipp det vill säga degig,flottig och smutsig. Nej nu känns det mer som Svensson lite mera lagom. Men ikväll tar vi det lugnt grilla ôch njuta av det härliga sommarvädret(som visst försvann)

Annars mår du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar