torsdag 14 juli 2011

Detta är bara början













Vaknade imorse av att Wilda 7 månader sitter och försöker peta ut ögonen på mig. Dessa små tentakler som har en förmåga att växa flera decimeter när dom fått in siktet på ett föremål. Innan var det Joppe man ständigt fick ha ögon i nacken då han i en period skulle smaka allt. Nu har denna lilla valp växt upp och därefter tar nästa vid. Jag hör igenkännande röster i mitt huvud.

Nej släpp det där

Wilda NEJ

Hinner lagom till toan och ska spola av Wilda då hon på en millisekund lyckas slå ner alla tanborstar, tandkräm och tvålpumpen på det. Kan garantera att det kommer löddra ikväll då Pelle borstar tänderna. Med detta sagt också så förflyttar hon sig med pauser emellanåt den värsta tiden är inte kommen det kan jag garantera.

Vem vad rör det mig då Pelle har en vecka kvar sen ska han gå hem i 7 månader ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar