söndag 12 februari 2012

Morgonen

Jag måste få ägna några minuter åt cybervärlden.
Se vad som händer utanför min bubbla.
Under tiden hör jag Wilda i köket, hon skramlar i hundarnas vattenskålar(öser ut vattnet med ett upphittat decilitermått)fnissar,förstör och röjer runt.
Jag lägger dövörat till för just nu orkar inte jag bry mig.
Det är ju fan bara byta kläder om hon nu lyckats blöta ner sig från topp till tå.
Hon har snott teve dosan och leker att det är en telefon.
"Hej,hej"
Alla måsta svara
Mamma,Joppe,Dusty och Wilda själv då såklart
"Hej,hej"

Morgonen startade med frukost på Hotell Witt med Linda och Robin.
LYX,lyx,lyx
Bara välja och vraka på buffebordet och sedan slippa disken.
Sa jag att det var lyx.
Pelle låg hemma efter vad jag antar blev en blöt utekväll.

Wilda by the way
Vart har du lagt min mobiltelefon????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar