måndag 27 februari 2012

Jag ber om ursäkt

Över min frånvaro men helgen gick åt till så mycke annat.
Den ägnades bland annat åt att mjölka kor, mata kor,strö åt diverse kor och ungdjur.
Men jag hann även med att:
Under fredagen lämna man,barn och hundar hemma för att få tillbringa några härliga timmar med tjejgänget från gymnasieåren.
På Ingelstopskolan bodde vi 6 stycken tjejer i en fyra.
Ibland undrar jag hur det gick ihop egentligen men när jag tänker efter.
Vi hade ju två toaletter.
Man behövde aldrig vara ensam
Det fanns alltid en axel att gråta emot
Nån att skratta tillsammans med
Nån att bråka med
Nån att smygsupa ihop med
Jag tror nog att jag i långa loppet vill kalla oss Kulbor (Hoppas du inte har patent på den Juholt)

Vi har alla utvecklats under åren som gott. Men i grund och botten är vi samma människor som en gång i tiden gick rakan ner till skolan och delade på sista ciggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar