tisdag 20 juli 2010

Så att säga...

En dag kvar sedan tyckte chefen att jag skulle hem och vila upp mig.
Helst skulle jag ju velat ta en stadig whisky men antar att det inte finns alkoholfritt .
Så är bara imorgon åxå sen är det SEMESTER som gäller =)

Kan ju inte få en bättre start heller än celebert besök imorgon då Kattis och Lois kommer till kalmar och hälsar på. Så glad att vi hinner ses är ju inte för ofta vi har chansen att träffas alla tre då vi bor på så olika ställen.
Men man kan vara bästisar i alla fall.
Annars så har jag ägnat ännu en dag åt vila,sömn och hårt arbete!
Började morgonen med rostat bröd och te sen inledde jag dagen med "Ebba och Didrik" maraton. Fick ungdomserien av min ömma moder i julklapp, hade nästan glömt hur det var att va barn under 80-90 talet...
Haha ja inte va det glitter och glamour nej,nej här byggdes det kojor för fulla muggar. Sedan lekte man Robin Hood och slogs med lite pinnar för att senare springa hem och käka lite snabbt för att kunna fortsätta leva barnlivet på kulturgatan.
Ja antar att det var bätter än dagens barn som måste tvingas till att spela WOW hela dagarna för att sen hälla i sig tre liter Cola o plinka på datorn hela natten.

Ja kanske var det bättre förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar