söndag 4 juli 2010

Ledig

Tog mig en liten eftermiddags lur då jag endast har sovit 8 timmar denna helg.
Men nu är det färdigjobbat för denna gången och imorgon ska jag sova så länge kroppen och knoppen tillåter!
Sedan ska jag nog äte frukost ute i trädgården för att senare bege mig till Märta och Mika på lite fika. Kan även vara så att jag tar mig ett dopp i ån eller åker till havet.
Det återstår att se

Åkte till Pelles föräldrar efter jobbet solade och badade, både hundarna och den som inte ansåg att det var för kallt. Eller den som var sjuk men hoppas att det blir sånt här underbart sommarväder då en annan har semester.
Bara 3 veckor kvar!!!
Längtar
Ja det är nog första gången som jag verkligen längtar till semestern.

Just nu så känner jag att grannarna grillar så sugen jag blev kanske hinner styra med lite sådant imorgon. Kan ju inte bara slappa hela tiden ;)
Ska nog klä på mig lite mer på kroppen sedan ska jag åka och kolla till djuren på betet.
Skulle ju gjort det i torsdags men icke fick ju punka på däcket och blev stående en stund.
Har jag inte dragit denna historien???

Men dåså då vet jag vad som komma skall imorgon, påminn mig bara så jag inte glömmer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar