onsdag 21 juli 2010

I min lilla lilla värld...

I min inre värld trodde jag att det var sista dagen innan semestern!
Men icke åkte ändå på att jobba kväll på något väntster och mitt i allt detta kliar jag mig lite förvånat i huvudbålen och undrar.
Hur fan gick detta till??
Sen fick jag åka ner till betet och stängslat klart vid majsen där någon eller några skulle fixa det förra veckan.
28 grader varmt och bärandes på tråd, isolatorer och annat material va i alla fall jag både trött,svett och hungrig efter några timmar.
Men färdig!

Åkte hem tog en snabb dusch och sedan in till stan för att möta upp Lois och katta. Hann i alla fall med att ta en fika sen var dom tvugna att bege sig hem igen. Och jag skulle fixa lite gott till kvällen. En snabbis förbi Tokiga Ture ja Jocke jag vet din pappa var med och byggde den godisaffären. Så det innebär att jag som nära vän och bekant borde få mängdrabatt för att jag handlar där ;)
Handlade middag på Nabbens rökeri en röding och lite rökta räkor...
På en onsdag jag vet
GRowy baby....

Förtillfället kollar Pelle och jag på Austin Powers
Do I make you HOrny???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar