måndag 26 juli 2010

Hänger ni med

Long time no seeen
Eller vad det är man brukar säga...
Varit mycke på tapeten men först och främst måste jag låta er smaka på den ljuva sötman av semester!!!
Jo så pass är det trodde inte att den skulle komma, men den som väntar på något gott =
Å vilken start drog igång redan första dagen då jag och Ella åkte upp till Göteborg för att kolla på PINK!
Vi blev inte besvikna solen sken och förbanden innan var Good Charlotte och Takida så för en biljett man betalat 500 spänn för fick man se 3 stora band....
Upptäckte till min förvåning att bland alla dessa 35000 fans så va nog i alla fall 60-70 % kortklippta, snusande manföreställda kvinnor, som stod och höll varandra i handen. Men smaken är som baken
Delad
Tyvärr gott folk så har ju blixten på min kamera gått sönder så det blev nada kort vilket jag är llite ledsen i ögat över. Men vissa minnen etsar sig fast i näthinnan och vägrar släppa taget!
För allas er vetskap så kan jag ju bara informera er om att Pink är Pelles och mitt gemensamma frikort....

Lördagen sen var det bara upp och iväg, körde hem i ett regnande Sverige å väl hemma sedan var det bara in i duschen för att sen svida om till patyklänningen.
Åkte till Gullans 25 års fest där det bjöds på mat, dryck lite annat smått och gott.
Men fan för dessa tävlingar specilet då man inte har en chans att vinna för tipspromenaden handlade om Sveriges landskap. Grattis säger vi till hon som nästan fick ig i Geografi och endast tack vare en snäll fröken använde munlädret som försvarsställlning.
Men vad vinnare fick en flaska rödtjut så va skulle jag med det till i alla fall???

Nu måste jag nog snart byta gått i pyamasen hela förmiddagen, ska snart åka och hälsa på Svitlana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar