torsdag 29 juli 2010

Maraton

Har ni tänkt på hur sent allt blir då man har semsester.
Igår var jag iväg på Arlas årsträff på Christinelund fick äta grillat och fika. Men har man semester så har man ingen brådska, då kan man sitta och diskutera med bönder hela natten. Va hemma vid tio tiden.
Sedan hade Pelle Hamilton maraton som han tvingat mig till att se på i två dagar nu...
Inte min favorit men det funkar jättebra att somna till för er som har sömnbesvär.
Men nu ska jag inte spy galla över en vältränad Peter Haber som man ska visa medlidande för, på grund av att han måste sätta på ryska flickor inom sitt jobb...
Nej, nej det var säkert en traumatisk del inom ens yrke om man är spion.

Idag tar vi nya tag och åker in till stan för att handla, brödet tog plötsligt slut då två små hundar hade lyckats att proppa i sig den sista brödleven. Men tur att vi inte lever i fattigdom så vi kan behålla våra hundar som sällskap och inte som sista måltid...
Haha ja jag förstår ni rynkar på näsan SÅ hon säger
Men det är lugnt varken Dusty eller Joppe brukar vara inne och läsa min blogg ;)
Sen i eftermiddag kommer familjen med kusinerna, tanken var även att vi skulle grilla.
Men på min semester verkar solen dragit sig tillbaka så jag kanske får ha ett extra alternativ.

Klockan är tio och jag funderar på om jag ska våga väcka herr Carlssoon som sussar så sött, det tar hårt på soldat kraftern att titta på Carl Hamilton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar