söndag 11 september 2011

Säg Ja till livet

Har i 24 timmar agerat barnvakt,.
Samtidigt som jag sprungit runt med lilla Karl mata,nattat,busat ja allt för att hålla en 11 månaders humör på topp, så har Pelle i sin tur stannat hemma med Wilda och tre hundar.
Yes box ni läste rätt
Slog två flugor i en smäll och går all in då vi samma helg tar oss an att vara hundvakt.
Visst emellanåt har helgen varit lite smått kaotiskt man tappar fokus och skärpa men det är inte annat än att det löst sig.
Stressigt tänker många
Men jag i min tur brukar tänka på 10 barns familjer och då känner jag mig inte lika lost längre.
Va fan det löser sig alltid på ett eller annat sätt,
Och på nått lustigt vänster så gör det faktiskt det
Det kanske är just därför som jag/vi mer än gärna säger JA till saker och ting i livet

För visst känns det ändå bra att kunna hjälpa till och ställa upp när det behövs..

Eller förvisso tjänster och gentjänster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar