måndag 13 juni 2011

Wildas namnkalas

Här har man förberett, dukat klätt upp sig och ställer till med stort Kalas för vår Wilding och så glömmer jag kameran.
Så jävla typiskt fröken Sunesson
Under lördagen var det 110 procent som gällde men allt blev toppen och vädret va bättre än väntat. Wilda minglade runt som om hon inte gjort annat och va som hon är mest en gla´ skit på ren svenska.
Mitt musikaliska geni´ sitter just nu och leker med sina maracass som hon fick i present, en av många fina presenter.
Själv har jag testat varje liten leksak, läst igenom alla böcker och sjungit igenom alla ramsor. Jodå allt verkar vara i sin ordning.

När kalaset väl var över och sista gästen for sjönk vi djupt ner i soffan och kollade på Gp:et. Själv tog jag mig tre glas vin blev typ full och släpade mina något vingliga fötter upp till sängen.
Slutsats: Är väldigt glad över att våra familjer gjorde en stor insats med diverse tårtor, barnpassning och engagemang.
Då var det gjort.
Så idag lämnade vi fortet och åkte till Märta för att ladda upp batterierna och kaffebryggaren.

1 kommentar: