måndag 20 juni 2011

Urladdad

Hela denna morgon och förmiddag har gått åt tilll att hänga tvätt,tvätta,plocka undan disken,ut och gå med hundarna,dammsuga lika fan så syns det inte!
Kära läsare känner ni hur svetten och stressen börjar träda fram i pannan.
Ute skiner solen och här inne springer jag runt som en jävla virrpanna helt slut för jag måste ju "passa på medans hon sover"
Nä det är sådana här dagar som jag längtar tillbaka till mitt jobb, då man får en klapp på axeln för man håller ordning och reda. Då man ser resultat på mjölkmängden om man sköter sina kor rätt.
Men visst jag får ju ofta en klapp på baken av Pelle och en glad man då maten står på bordet...
Trots helgens uppladdning så är batterierna redan urladdade.

Kan det va så också fröken Sunesson att du är trött och seg för du låg upp och kollade på dumburken till tolv inatt???
Ja så kan det också vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar