fredag 10 juni 2011

Nu tar vi kväll

Nu lägger vi dammvippan åt sidan och slänger in handduken för ikväll.
Jag ska bara
En sån händelserik dag som började med många pengar på kontot då jag sålde min kära bil.
Kan fortfarande känna lukten utav fyrshjulsdriften, åkkomforten där man kan se ner på passerande bilar.
Där mottot "Störts går först" har en mening men jag får släppa den kärleken och sätta fast en barnstol på cykeln.
Sen får jag känna vinden vina i håret och se det som en bonus då jag kör över alla tjälskador, studsar upp och ner men svär samtidigt då det inte går att lägga i backen.
Nåja vad är väl en bal på slottet??

Dagen fortsatte sedan med studentfest hos familjen Lejonberg.
Där åt jag buffe av alla dess slag så jag var tvungen att knäppa upp på vägen hem och släppa ut buken.
Men nu börjar klockan ticka iväg och imorgon ska det bli namnkalas för
Wilda, Louise Carlsson då hoppas vi att vädergudarna är med oss.

Comprende?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar