måndag 12 juli 2010

I´m Alive







Voi,voi



Va några dagar sedan som jag ens öppnade datorn mitt bloggbehov har börjat avta ju mer jag solar och badar. Men dont you worry om två veckor har jag semester och då ska jag ta tag i mitt liv. För på detta sätt blir jag varken rik eller berömd det enda jag lyckas uträtta är massa irriterade läsare.



Men ska sammanfatta helgen så gott jag kan.
I fredags efter jobbet körde Daniel förbi som just tagit mc kort GRATTIS. Vi for alla tre iväg till karlskrona och satte oss på Harrys. Åt en god bit mat och svalakade oss med massa vatten( och en skvätt kaffe)
Nåja det var fredagen
Lördagen var sjukt varmt så vi satt inne hela familjen sen tog hundarna ett snabbt dopp i ån innan Pelle och jag for in till staden.
Mor och far bjöd på Zpanska flugan så då spenderade vi några timmar där, sedan for jag vidare till Öland. Där var det klassfest med gamla Ingelstorpseleverna kul att träffa alla. Supergod mat och framåt natten dukades det fram kaffe,bullar,kakor JORdgubbar.
Mums super trevligt annordnat =)
Igår Suntag så åkte Jocke,Pelle, Crille och Dusty iväg till Allgunnen för att bada men själv kände jag att det blivit lite för mycke av det manliga. Så Linda, Zacko,Jag och Joppe åkte ut till kalmarsundsparken för att solal och bada.
Va inte hemma fören på eftermiddagen och Pelle kom hem sent så det blev mat vid nio sedan åkte vi till ån och tog ett snabbdopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar