lördag 3 juli 2010

Arbetshelg

Jobbarhelg
Jaja det kunde varit värre jag kunde varit LEDIG legat på stranden hela dagen och tillbringat resten av kvällen på Mias 25 års fest.
Men i stället sitter jag hemma i min ensamhet nyduschad och väntar på att äggen ska bli klara så jag kan göra mig lite goda mackor.
Men detta kommer att bli den sista arbetshelgen på väldigt länge så det känns helt OK.

Va ju ledig igår då jag var uppbokad på Åbergs för klipp och färg.
Ser du förjävlig ut i håret som jag emellanåt gör gå då till Ann på Åbergs hon lyckas alltid få till det =)
Ska lägga ut lite bilder men jag kan ju bara säga att jag kommer att chocka era ögon!!!
Så nöjd så jag kan inte slita blicken från spegeln när jag går förbi.
Sen va jag ju bara tvungen att iinhandla lite produkter jaja ska inte tala om prislappen, men spelar kvitta kan nog leva på nudlar resten av månaden. (eller min man)
På kvällen sen åkte jag till O-hamn där det var massa gamla klasskompisar från nian!!
Så kul att träffa alla och munnen som inte riktigt vill stänga sig utan bara matar på, synd bara att jag skulle befinna mig på jobbet vid 5 på morgonen annnars hade jag kunnat vara kvar några timmar till.

Imorgon blir det nog ett dopp med hundarna =)
Men nu ska jag mysa lite i min ensamhet sen går jag och lägger mig när jag vill!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar