torsdag 4 november 2010

Wonderful day

Försökte att lägga in lite nya bilder men är inte riktigt överens med min nya kamera än, så Pelle får hjälpa mig när jag kommer hem.
Har aldrig påståt att jag är tekniskt lagd

Ännu en lyckad kväll på lydnadskursen igår då vi körde agility, men matte som bara skulle stå och iaktta glömde nog bort det nånstans på vägen. För helt plötsligt stod hon med en bordercollie
i handen och skulle få den att krypa genom tunneln och när jag ändå låg på alla fyra och krälade så kunde jag ju ändå dra igenom resterande som behövde assistans.

Sen tog matte med sig Dusty och tränade medans husse sprang och hoppade hinder med Joppe.
Lite ringrostiga va vi med tanke på att det var ca 3 år sen vi befann oss på planen men tillslut funkade både platsliggning och backnings momenten.
Så nu spenderade jag min morgon hos Linda där jag åt frukost sedan åkte jag hem och gav mig ut i skogen för att träna mina understimulerade hundar.

Nu verkar vi alla nöjda och glada så jag kan lägga mig en timme på soffan.
Fick hem mitt höftbälte idag så nu jävlar ska jag snörpa åt höfterna så jag slipper dra mig upp i bilen eller släpa mig ur sängen.
GOOOD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar