tisdag 9 november 2010

Morning Bitches

Klockan var sex och det här är ekot
Ungefär så skulle det nog låta om jag drog igång radion nu...
Men efter att ha legat sömnlös sedan klockan fyra blir det nog till att sätta igång en film och se om man kan slumra till lite.
Ändån så var jag iväg igår kväll på styrelsemöte och kom inte hem förens halv elva.
Borde vara trött, MEN icke

Vaknar vid fyra måste för fjärde gången denna natt ta mig ner för trappen och kissa, sen hinner jag bara upp krypa ner och PLING.
Kroppen är som alltid redo för att söka sig utåt och börja arbeta (sova,sova,sova)
Klockan fem sen kommer tidningsbudet, tjugo över ringer Pelles klocka.
tjugo i sex får jag knuffa på Pelle och tala om att han ska till jobbet.

Klockan sex börjar jag känna mig kissenödig igen så va fan ska jag ligga kvar och glo i taket om???

1 kommentar: