onsdag 10 november 2010

Höst kalla vindar

Har precis klivit innanför dörren dragit av mig kalla och blöta gummistövlar, satt igång badvattnet sen ska jag ligga där och dra mig tills jag får värmeslag.
Kom hem från lydnadskursen går ju bättre och bättre för Pelle och Joppe för varje vecka som går. Men alltid blir man lika förbannad och frustrerad på sig själv då man inser alla misstag och fel man gjort och gör med sin hund/hundar

Alla hundar är olika individer som kräver olika slags stimulans
Sen är det väldigt lätt att glömma att även Dusty har varit 10 månader och jävligt billig emellanåt.

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv då ska vi ut och träna
Yes box
Men nu blir det badet och det hade inte suttit fel med ett glas X-ante men jag får nöja mig med flädersaft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar