lördag 27 november 2010

Min ÄLSKADE

Skulle vilja hissa min sambo Pelle som under de sista månaderna har prövats till det yttersta och bara tagit emot.
Under natten hittade jág honom sovandes på soffan...
Han hade hållt ut till två på natten med då det var någon som drog stock i sovrummet förflyttade han sig en trappa ner.
Han undrade om jag hade muterat mig till en 80 årig gubbe med löständer som emellanåt fick andnöd, men icke


Jag gjorde lite frukost och kaffe tog in tidningen bad om ursäkt...
Ja ber om ursäkt för alla dom gånger jag ber dig köpa skorpor och du kommer hem med veteskorpor och inte kardemumma som jag så innerligt längtat efter.
Då jag får ett utbrott och snäser av att då kan det fan vara!
Eller om jag ber dig köpa hem crunchy cheesdoodles och du kommer hem med vanlliga ostbågar och jag utbrister.
- Men det var ju inte såna jag bad om! Kan du aldrig lyssna på vad jag säger

Vi får hoppas att denna episod som gnällig kärring snart är över för man vet att det har en inverkan då sambon kommer hem en fredag kväll och säger.
- Jag hade tänkt köpa med mig pizza hem men jag visste inte om du skulle bli arg.

Ja Pelle du kanske just nu insåg
Men va fan henne ska jag skaffa barn med

Ibland förstår jag att tålamodet tär på dig men jag Älskar dig så oerhört och är så tacksam att du stannar kvar hos mig...

1 kommentar:

  1. Men det är också dom där grejerna man garvar åt i efterhand, vet inte hur många gånger jag fått höra om när jag stod med stekpannan i attackläge!(Även det en incident under min första graviditet). Hör nog till att man är lite "jobbig" och rent av lite galen =)

    SvaraRadera