måndag 8 november 2010

dagen som går

Vaknade imorse av att det var minus och ett frosttäcke över hela min trädgård, brr sa jag och släppte ut hundarna sen gick jag och satte på vattenkokaren.
För det är sådant man har rätt att göra när man bara går hemma =)
Har bestämt mig för att tiden inte kommer att gå fortare för att jag sitter hemma och väntar ut den.
Icke så blev frukost framför teve soffan sen lite plock och fix, där tog husmors krafterna slut så jag slängde in hundarna i bilen skrapade rutorna (måste dock göras trots man bara är hemma) och begav mig till affären.
Eller ja som tur är så ligger det ju ett gult litet hus på vägen till affären där man både kan få sig en kopp kaffe och rastade hundar.

Sen hade helt plötsligt halva dagen gått så nu sitter jag lyssnar på Bandit Rock och läser lite tidning.
Sköna hem
Om någon timma ska jag sätte igång med maten sen hänger jag nog på Pelle till staden och sen ja så var det läggdags.

Men vad återstår då att göra imorgon??
Får låta fantasin flöda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar