måndag 24 september 2012

Skit i systemet

Snälla fråga mig inte vad som har hänt.
Jag har inte kunnat lägga ut vare sig bilder eller inlägg på ja ve inte hur länge.
Sen skickade jag bara nått felmedelande och så vips.
Menar ni verkligen att tekninkens under är så här lätt!

En dag kanske även jag kommer att lära mig blogga från min I-phone

Men back to reality
Idag har jag varit ledig, efter att arbetat mina timmar i helgen istället.

Wilda och jag åkte på barngymnastik ikväll, i Hagbys sporthall.
Hon var helt salig.
Vi balanserade på plintar, hoppade studsmatta, kröp i tunnlar, leke björnen sover.
Ja Vi och typ 50 andra småbarn med föräldrar.
Wilda skrattade non stop, förs trevade hon över balansbrädan, sen gick hon, sen sprang hon.
Ibland fastnade hon med blicken på något annat barn som sparkade boll eller lekte med hopprep.
Då fick mamman fånga barnet som nu sprang på sidan om balansbrädan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar