söndag 2 september 2012

Inte ett dugg avis

http://ordetarditt.blogg.se/

Här är det jag som sätter höga mål.
Rikedom, berömmelse och ett inträde till den röda mattan.
Jovisst det är utav denna enkla anledningen som jag började att blogga....

Sen får jag ett sms av min syster (den äldre).
"Sitter på tåget till Stockholm, påväg till ett realese party"
Jag slängde mig på telefonen, jodå nu ska det minglas bland andra författare, dricka skumpa och äta snittar. Min syster som inte ens dricker alkoholhaltiga drycker lovade mig dyrt och heligt att hon skulle dricka ett halvt glas, för min skull.
Snacka om att offra sig
Men nejj jag är inte ett dugg avis.

Jag vet ju att jag inom en snar framtid kommer att få gå på Ninas eget realeseParty.
Då hon kommer att släppa sin bok/böcker.
Jag vet, jag vet, jag VET
Hon har lovat mig dyrt och heligt att jag ska få dricka skumpa och le mot alla kameror (bland/med alla andra kända människor)

Hon är min plan B till den röda mattan.
Plan C är givetvis att trycka in silikon och botoxa läpparna

2 kommentarer:

  1. Och jag lovar dig kära syster, får jag en inbjudan + en, så kommer jag höra av mig till dig.

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. ÅÅ tack detsamma, då jag ger ut min eh, min eh krönikersamling kanske???

    Röda mattan here we come =)
    Puss

    SvaraRadera