onsdag 10 augusti 2011

På besök

Ska under kvällen ta mig ett välförtjänt kvällsdopp (dock i badkaret)
Resten av familjen tog en svänga med bilen för att kolla om doom såg några vildsvin, jag vet timmen är sen för en 8 månaders men vad gör man inte för att hon ska somna.
Har haft min syster på besök(den yngre)
Allt har gått som smort inga större missöden förutom då vi skulle hyra film och strömmen gick, följt av att det blev åskoväder.
Ja och bortsett från idag då jag råkade köra ihop det lite då jag började med att göra storkok till Wilda, sen skulle det bakas bullar helt plötsligt fick jag jävligt brått då bullarna stod i ungen och maten skulle dukas fram för att hinnna med tidschemat. Men nånstans på vägen hade jag glömt bort köttfärsen som stod på tining och pastavattnet som skulle kokas. Kan ju inte påstå annat än att jag slår Jamie Oliver med hästlängder då en 3 rätters middag ska fram under 30 min.
Förätt: Bulldeg
Varmrätt: Spagetti och köttfärsås
Efterätt: Färska kanelbullar

Nähä nu får jag skynda mig att låsa in mig i badrummet innan Pelle och compani kommer hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar